Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

Σκατά στα μούτρα όλων

Σκατά στον και στους αστυνομικούς που είναι παρόμοιοι με αυτόν που σκότωσε το 15χρονο παιδί.

Σκατά σε όλους αυτούς που τα σπάνε εδώ και τρείς μέρες σε όλη την Ελλάδα και κάποιοι άνθρωποι θα κάνουν σκατά χριστούγεννα.Βρήκαν ευκαιρία να δράσουν.

Σκατά και στην κυβέρνηση και τα άλλα κόμματα,που αμφιβάλω αν θα έκαναν κάτι αν ήταν αυτοί στην εξουσία.Οχι τώρα,αλλα πρίν.Για να μην φτάναμε στο τώρα που ζούμε και δεν ξέρω πως μπορεί να διορθωθει.

Λυπάμαι.Πραγματικά λυπάμαι για την χώρα που ζω.